Okulumuz 3/A sınıfı öğretmeni Nagihan Türk Sağol, öğrencileriyle beraber Well-Being Through Rhythm and Game (Ritim ve oyun sayesinde refah) adlı e Twinning projesinin çalışmalarına başlamıştır.
Ritim ve Oyun Yoluyla Refah
Günümüzde psikolojik iyi oluşun önemi giderek daha fazla kabul edilmektedir. Psikolojik iyi oluş, bireyin duygusal, zihinsel ve sosyal iyi oluşunu ifade eder. Bu, bireylerin stresle baş etmelerine, olumlu ilişkiler kurmalarına ve kendilerini geliştirmelerine yardımcı olurken, yaşam kalitelerini de artırıyor. Projemiz, öğrencilerin duygusal ve sosyal becerilerini geliştirmek, stresle baş etme becerilerini artırmak ve genel refahlarını artırmak için ritmin ve oyunun güçlü etkilerinden yararlanmayı amaçlamaktadır. Bu projenin amacı, öğrencilerin özgüvenini artırmak, duygusal dengeyi sağlamak ve olumlu bir öğrenme ortamı yaratmak için ritim ve oyunun eşsiz potansiyelini keşfetmektir. Ayrıca öğrencilerin yaratıcılık ve işbirliği becerilerini geliştirmek için oyun temelli öğrenme yöntemleri kullanılacaktır.